Don't you die yet, first class riot

Allsång på Skansen var ju soft. Sammanlagt 13 timmars väntan och sen fick vi njuta av Peter Jöback och Amy Diamond's underbara stämmor. Och också: Sahara Hotnights. Idag måste jag passa på att träffa lite släkt och så ska jag få ordning på livet (igen). Har bara 12 lovdagar kvar nu sen börjar jobbet och efter det börjar skolan igen. Skolan? Va!? Fan ska jag dit och göra? Uppsats, inlämning, prov, källförteckning, fotnot, genomgång, Rexnet. Jaha, men och? Måste svara på Zach's brev också och så ska jag passa på att råda alla människor att inte skaffa Parlino. Hatar dem efter två dagar redan. Don't go there girlfriend, m-hm!

Kommentarer
Postat av: André

Hur kan man skaffa Parlino? Reklamen borde väl vara avskräckande nog....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback