He doesn't look a thing like Jesus

Inom en vecka har jag en fungerande skrivmaskin och en ny telefon i min ägo. Alla som vill och ger mig sina adresser kan således få fina brev hemskickade till sig. Inte för att jag har råd med frimärken, men det är ju världsligt. Skrev någon random text om ätstörning eller whatever idag så nu är jag ångest*-fri i två veckor. Fast nästa vecka börjar jag i och för sig jobba så där sket det sig. Pride till helgen blir nog i alla fall trevligt. Rosa glitterboa och bonda med bögar. Och efter det ska jag börja vända på dygnet igen. Om 6 dagar ska jag upp om 2 timmar och det känns så jävla bra som det bara kan göra.
(*
http://anghest.istheshit.net)


Och ring någon jävla gång då, jag sitter ju här och väntar och det vet du. Ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback