Jag ljög. Jag orkar visst internet.

image58

REGLER
Du ska kopiera texten, svara på frågorna och utmana sex nya personer.

Hatar du mer än tre personer?
Nix, och inte mindre heller.
Har du någon gång försökt ta ditt liv?

En gång när jag var typ 4 försökte jag sluta andas för jag ville testa hur det var att vara död. Det var inte en av mina mest brighta idéer och jag tror inte att den räknas.
Hur många hus har du bott i?
Ett. Har vidgat mina vyer ordentligt, o.s.v.
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie.
Vilka är dina favoritskor?

Converse funkar ju alltid,men varför har jag inte upptäckt flipflops tidigare? Är ju helt fenomenalt, älskar mina 10-kronors från Dollar Store.
Har du fällt krokben för någon?
Självklart, jag har en storebror.
Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Stressigaste och mest krävande var lätt samhällen, men tråkigast var de jag skolkade mest ifrån d.v.s idrott och musik.
Vilket var ditt favoritämne den här terminen?

Samhälle, engelska och svenska, som alltid.
Äger du en Britney Spears cd?
Bara några singlar.
Har du någonsin spytt bland folk?

Ja. När, var, hur är en annan historia.
Säg något du alltid tänker på!
Sånt jag är orolig över för stunden.
Vilken musik tycker du bäst om?

Inget slår 80-talet. Men diverse rock fungerar ju alltid.
Vilket stjärntecken är du?
Tvilling.
Vilken är den pinsammaste cd:n du äger?
Absolute dance summer 2001
Sommar eller vinter?
"Sommar, sommar, sommar, då är det kul att vara bög"
Har du någonsin örfilat någon?
Yes. Senaste var det nog en idiot på P&L.
Spelar utseendet någon roll?
Det är klart det gör. Med diverse attribut kan utsidan säga så extremt mycket om en människa.
Din favoriträtt?

Varierar frekvent.
Är du förlåtande?
Ja, men väldigt långsint.
Hur många barn vill du ha?
Ett eller två eller tre eller jag vet inte. De ska döpas efter Astrid Lindgren-karaktärer iaf.
När grät du senast?
I lördags.
Har du kallat din lärare för mamma?
Ja, men inte med mening eller seriöst. Din mamma.
Vad är dina smeknamn?
Inget. Hoe och Bubie är väl inte vidare seriösa. När jag var hos hon jag snodde listan av kom "Kajsen" på tapeten (kalla mig det!). Men jag vet att ingen får sitt smeknamn frivilligt.
Är du nöjd med ditt liv?
Ja för fasen, jag har inte överdrivet mycket att klaga på.
Gillar du dig själv?
Ah, jag är rätt bra i flera avseenden.
Är du närmare din mor eller far?
Mamma är jag närmare officiellt ty vi umgås mest tillsammans med mina mostrar. Men jag och Vati är ju himla lika varandra utan att egentligen prata, sådär hidden bound eller vad man säger.
Favoritredskap hos det motsatta könet?
RAOUWR! Nejmen verkligen, redskap?
Vad skulle du göra om du fick vara motsatta könet en dag?
Ha sex, vara macho och kissa stående utan problem.
Vad är klockan när du gör detta?
00.03

Just do it now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback