"Kall juli gör fler deppade"

Newsflash

Och jag har ingen peppmusik längre, allt är sönderlyssnat. Kan ingen tipsa mig på bra peppmusik när vädret vägrar peppa? Tack.
Persmässan var ju intressant. Intressant är ett väldigt informativt ord. Nejmen jag ska inte klaga, jag hade faktiskt trevligt, trevligast hittills. Ändå kan jag inte förstå att detta är den helg som är den största höjdpunkten på hela sommaren för många människor. Men som sagt; inte klaga.
Jag och Anna har beställt biljetter till kent. Ja, kent. Jag hade aldrig gjort det om det inte vore för att det är dem och bara för sakens skull. Så extremt länge sedan jag lyssnade på dem på riktigt, typ två år. Kanske ska ha en kent-dag bara därför att? Vilket inte kommer bli av. Och nu svamlar jag.
Idag måste jag åtminstone sy fast fickorna på min klänning och sy in tröjan jag köpte på pojkavdelningen. Emma och jag har fattat att pojkavdelningen är grejen. Sen ska jag leta ny telefon och jag säger till alla som läser det alla redan insett men som jag inte förstod: SKAFFA FAN INTE PARLINO, DUMMA IDIOT. "Du får 25 kronor att ringa för, helt gratis! Och du kan byta tillbaka till Halebop så snart du vill, altså, precis när som helst för du binder dig inte till någonting" och en vecka senare, när pengarna tagit slut är det plötsligt: "alltså oj, vi glömde nog informera om att du binder dig till att ha oss som operatör i ett år!"

Peppen är TOTAL!

Kommentarer
Postat av: Anna

I ETT ÅR?! orka.
Men ja, åh, kent och tihihihi. Borde kolla på dokumentären nån dag m-hm?

2007-07-30 @ 12:58:05
Postat av: Anonym

BILLIE THE VISON WÖÖÖÖÖÖÖH KLAPPKLAPPKLAPP.
Ladda ner gratis från deras hemsida och sådär (L)

2007-08-02 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback