Everything I do just comes undone

Sista skoldagen avklarad så nu är det bara musik-genrepet kvar. Så rackarns finemang. Efter det drog jag och Ida till Gävle för att inhandla diverse saker. För min del blev det en klänning, fransböjare, hårnålar och soundtracket till moulin rouge, lite nödvändigheter sådär. Eftersom vi hade hela staden avklarad rätt snabbt satte vi oss på en buss och åkte ut i bushen i brist på annat att göra, vidga vyerna sådär.

Men det är det jag saknar med att inte bo i en storstad, att bara kunna försvinna i mängden så lätt. Ställa sig på en busshållsplats och veta att det kommer en buss inom tio minuter, som sen kan föra en till andra platser där inte en människa kan veta vem man är. Tänker dock mest på Stockholm då, men ni förstår vad jag menar. Bara den där friheten att "Idag vill jag äta japanskt, och sen börja en kurs i afrikansk dans. Sen vill jag åka och shoppa." och bara kunna göra det utan att behöva planera och  förflytta sig vidare långt.

Anyhow, imorgon blir det tandplågarn, studentfirning och översovning. Prima liv.

Kommentarer
Postat av: Keers.

Och det bästa du såg mig! :P

Postat av: Anna

Det är ju precis det som är det bästa med att bo i en stad. Igår bestämde jag och Julia oss för att gå på krogen vid typ sex på kvällen, och sen bara gick vi ut. Så jävla skönt, det är frihet.

2007-06-07 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback