Och också!

Inledde sommarlovet med att springa till en buss som ledde mig till Uppsala. Helgen spenderades med att äta pizza, dricka öl, se på Simpsons, sitta vid bryggan, cykla och röka vattenpipa. Låter det trevligt? Det var trevligt. Tog mig sedan till Stockholm där tiden gick åt till att umgås med kända och okända människor, dricka vin, se på Beck, slappa i solen, prata och allt det där. Orkar inte berätta allt, det har varit TREVLIGT, helt enkelt, nevertheless. Och skönt är det att vara hemma ju, faktiskt. Har skrivit febrilt hela pendel/tåg/buss/tåg-resan så det är bra och hemma mötte en ny dator mig. I fyra år har jag haft en dator med 9gb som varken kan ladda ner musik eller lägga in bilder. Nu har jag inte det.

Mötte mig gjorde också spelschemat till Peace&Love, och allt bra ligger samtidigt (såklart, vad trodde jag?) och jäklar, sommaren är ju här nu! Nu! "Det ska jag göra i sommar", "I sommar ska vi ha kul", "Nu är det bara X månader kvar till sommaren", "Gud vad jag längtar till sommaren", och så kom den bara. Pessimist som jag är säger jag att den här sommaren blir den absolut sämsta någonsin (fastsåklartmenarjagtvärtomfastdetkanmanjuintesägafördåblirdetjuså)

Nu ska jag och Emma ut och gå. So long peoplez.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska hem till min lägenhet.

2007-06-15 @ 02:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback