Satan in tha gatan

Med en halvliter té (jag skojar inte, jag har faktiskt en mugg som rymmer en halvliter) framför mig sitter jag och försöker kurera sjukdom och samtidigt skriva något konstruktivt. Har varit så trött hela veckan och jag förstår inte vad som är galet. Nästa fredag dock, då blir det hej uppsala och så skönt att komma härifrån. Har fått diverse löften om att det kommer bli rätt part-hey. Och efter det Stockholm någon dag, så jäkla behövligt. Den enda frihet som uteblir är den ekonomiska, men det får ordna sig. Huvudsaken är att festivalbiljetterna är bokade och betalda sedan i vintras.

Och ska jag avsluta med något positivt så måste jag be dig smaka på detta ord;
publicerad.



Den du.

Kommentarer
Postat av: Anna

Som fan att det blir! <3

2007-06-04 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback