Stolen fruit tastes better than the kind you buy

Presenter i form av böcker, fat, pengar och presentkort fick jag av släkten. Midsommar fin i en stuga i Söderhamn, vi badade och spelade monopol mest hela tiden. Kom hem igår kväll och det var meningen att jag och Stajnalajnd skulle till Jössebo men då hennes mage jävlades igen blev det skräckis och mat i Edsbyn istället. Ikväll blev jag bortförd för att bli firad av några av mina fina vänner. Upp till gårdtjärnsberget och det blev fika och jag fick en brödrost, en vattenpistol och choklad, bland annat. Imorgon blir det till att provresa tältet och inhandla de sista nödvändigheterna. Och det känns bra att jag fortfarande har den här "dagboken" när jag nu fått ett bättre ställe att ventilera åsikter och större tankar på.

"Du är vacker som en dag - ska vi ha samlag?"

Kommentarer
Postat av: josefin

ge mig en länk så jag kan läsa vad du skriver!

2007-06-25 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback