They only want you when you're seventeen...

00.01 hade jag fått tre grattis-sms och kände mig typ inte ensammast i världen. Ändå kunde jag inte somna förrän halv fyra, efter att ha försökt i några timmar. Blev väckt tre timmar senare och fick två klänningar, ett linne och pengar till en ny mobil. Välbehövligt som ATTAN. Sommarlovet rullar på och idag har jag saker att uträtta och så ringde jag Bollnäsfestivalen nyss och ska tydligen på mötet iallafall, ikväll. Hellre jobba hela festivalen och se lite än att betala in sig och se allt. Vill ändå bara se The Sounds, så. Iallafall måste jag baka ananaspajer för imorgon kommer släkten och jag har gjort en ny bilddagbok (palindrome.bilddagboken.se). Sydafrikabilder och annat, och jag ska försöka ha en bilddagbok på riktigt den här gången. Pöss å allt.


image57
Min min min som jag fick av markus och gök.
Indiska är grejen nowadays, i tell you.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ses på mötet Kajsa ;)

Postat av: Annis pannis

Vad är lösenordet till bilddagboken? :)

2007-06-20 @ 15:53:10
Postat av: Anna

GRATTIIIIIIIIIIIS DARLING

2007-06-20 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback