Close, but no cigar

Lång bussresa men sen bidde det fika och kolapaj med MiriamSimonJosseMarie. Jag checkade första kändisen (jag satt ju brevid söta Idol-Ville tammejtusan) och sen filmtittningar, Polis 3-spelande (vi försökte ta mördaren till förhör men han tog livet av sig, den saten. Jäääävla Robert Klintman!) och café String och jag vill också bo med Nytorget som utsikt. Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan, och sensovningar och vi vågade nästan se Lost highway och jag var rädd innan vi ens hade börjat. Close but no cigar och lite tjära rensar lungorna. Och 5 minuter innan bussen skulle gå insåg jag ju dåråva att trunken med kläder inte var i min hand utan hemma hos Simon. Bra där. Blir några hundringar lagda på bussgods också ja då kanske?
Ikväll hjälpte Emma mig med reklamen för sista gången och vi kom fram till att vi är de enda normala i hela världen och att alla andra bara är konstiga. Bara det att det bara är vi som insett det än så länge. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback