I just burned my falafel

Nyss hemkommen från fjälls och det var RIKTIGT NAJS! Upp vid halv fem imorse och sen buss bort till Lofsdalen. Framme vid halv tio och sen var det bara to hit the hills, so to say. Dagens mission var att lära Emma åka slalom. Det hela inleddes med att ovan nämna Emma ramlade i barnbackes-liften efter 5 meter. En timme senare susade hon dock fram i fun parken-mhm. Dagens roligaste för min del var dock detta: <scenario>Jag tänker "Oh yeah, jag ska hoppa i guppet". Speedar på som attan och tar sats och hoppar. I luften tittar jag ner på mina pjäxor och märker att inga skidor sitter fast på dem. De låg nämligen kvar i guppet.</scenario> Hehehehehe. Aj. Idan fyllde år också så vi gav henne en ögonskugge och ett par skor och världens kanske största muffin och sen fick hon åka några åk med en egenhändigt gjord tröja där det klädsamma citatet "SE UPP FÖR IDA, HÄR KOMMER HON PÅ EN SKIDA" samt ett ifrån Livet är en schlager stod tryckt.
Helfestlig dag. Man tackar man tackar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyllo ida! jag känner inga som är lika fiffeluriga som ni;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback