OMG! WTF!? BBQ!

Det är liksom som den där med att man kanske inte orkar så mycket men att allt kanske funkar ändå? Men jag har köpt Chicago för en tjuga, jag får min sista lön på fredag och jag skulle behöva en aning ledighet, lite kaffe, en smula strapatser och ett tomt skrivblock med tillhörande penna. Och mest av allt vill jag ha trygghet, säkerhet och kontroll i tillvaron. Jag är på tok för labil för stunden. Och jag känner att jag bara MÅSTE dra till med ett citat! Ja!



You are dreaming nine to five, no education.
Across the street they study hard, it's just the same.
How does it feel tonight,
when all the footsteps that you dream to leave only makes you afraid?
There's a freeze out draining everyone's dreams.
No one ever will get a second chance.
Come, oh, summer, come oh now, stay all winter with me.


Come, oh, summer, come and stay all winter.




Och vilken slipad individ har fått för sig att signa ett medlemskap på match.com i mitt namn? Ska jag ta det som en pik på något sätt? Hahaha, dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback