The price has never been this low.

Bah! Stressad är jag och mail ska skrivas och jag borde sova och blablabla. Igår efter skolan begav det sig till Hedhamre för lite Super mario och popcorn. Hann med sista bussen så jag slapp betala den nästa dag (KA-TCHING!) Och idag var jag ute och gick i tre timmar och sen var jag hos moster och gjorde diverse saker. Ikväll var jag och Mutti ute och övningskörde och som vanligt gick det bra till en början och sen började vi bråka och jag satt och grinade (Y). Mitt största dilemma just nu är väl om jag ska på sm-finalen eller inte? Jag har varit på 0 matcher på hela säsongen, men annars får jag väl döda tid i Muppsala eller nåt. En vacker dag ska jag skriva ett inlägg som förespråkar prostitution. Äsch, whatevvah, jag vill sova. (Fast jag måste även påpeka att jag börjar 13.05 imorgon. 13.05. Bara så att ni vet. 13.05.)

"Hello my Groda from another mother!"
"Alltså, shit, när jag låg och feberyrade i förra veckan kom det två möss och parkerade sitt skepp på min mage!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback