All God's children need travelling shoes

Somnade på en tant på bussen ned sen tog jag mig till Åsögatan och den mesta tiden spenderades i butiker och på café. Eftersom jag var tvungen att åka hem missade jag en vadslagningskväll hos Josse. Jävla bussar. Blev påmind om att Norrland alltid är Norrland när jag sitter på bussen och läser i godan ro, när chauffören helt plötsligt tvärtnitar och ropar upphetsat i mikrofonen "TVÅ ÄLGAR PÅ HÖGER SIDA!" och alla slänger sig på rutorna. Jag ville mest bara sjunka genom sätet.
Sen kom jag hem och hatade melodifestivalen, och jag kan ändå inte hata baltländerna för att de röstar på varandra, för vi i Scandinavien är ju precis likadana. Men att ingen såg det magnifika i the ark, det förstår jag bara inte.
Inatt drömde jag att planet fick nödlanda då det fick slut på bensin, och sedan när vi skulle åka hem, 5 dagar för tidigt, hade jag glömt bort hela resan och satt och grinade på Arlanda.
Men sedan fick jag gladare besked i morse.

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, jag vill veta vad det var för besked!

jag hoppas lite på att vi f¨r nödlanda (fast väldigt lugnt) i nåt spännande land. typ burundi. två länder i en smäll liksom! eller tre. vi får ju nåra timmar i la france också.

2007-05-13 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback