Bortförklaringar och bardebuter

Usch, bara usch helt enkelt. Vaknade imorse med ett huvud, en mage och en hals som bad mig att begå harakiri. P.g.a avsaknad av svärd och insikten att det bara var en vanlig fast jävlig förkylningen gick jag upp och åt gröt och följde med till The right bay marktet. Inget nytt där, samma stånd, på samma ställen och jag hade köpt en vattenpipa om jag hade haft pengar. I Uppsala i sommar ska jag unna mig en för då blir det pipa vid Fyris, ofta. Vi hade dock väldigt trevligt ändå, det hade vi. 

Dagens fetaste grattis till starsister som faktiskt blir 18 idag. Hon är förmodligen ute och gör Stockholms krogar osäkra vid det här laget, det hoppas jag iallafall. Nästa lördag får jag träffa henne, det har gått alldeles för lång tid sen sist. Längtan och saknad, I tell you.

Imorgon ska jag hänga lite med Anna, cath up on things. Och jag borde hälsa på Emelie och Moa ofta, det borde jag verkligen. Inte för att jag vet om ni läser, men jag saknar er en massa. Ni skulle ha varit den enda anledningen till att jag gick kvar IB.

Nä, jag har ingen hej då-fras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback