Declare Guerre Nucleaire

11 inlämningar och 4 prov till på tisdag, men jag är inte den som klagar, NEJ! För övrigt är jag sjuk och för övrigt har jag 800kr på kontot, och då är det ändå 8 dagar sen jag fick bidraget! Måste säga upp mitt medlemskap i Naturskyddsföreningen också, vafan gick jag med där för? Kanske för att killen som värvade mig var gorgeous och jag har extremt svårt att säga nej, men ändå? Inte värt. Idag bestämde Stina och jag att vi ska ha en Hej då-kväll till helgen innan vi båda åker, eftersom båda planen kommer störta. Eller nej. Eller jo. Eller nä. Jag kommer vara apnervös i vilket fall, jag måste ha en hand att hålla stenhårt i under lyftningen annars blir det panique. Det är nästan sommar ute också. Helt gälet.

Nu ska jag springa över till Emma och promenixa, kram och puss coh allt det där ni vet.

Kommentarer
Postat av: josefin (som SKA till sydafrika!)

JAG ÄR PÅ BÄTTRINGSVÄGEN KAJSA! FÖR SJUTTON!!

jag hade en askass dag på vlaborg och första maj och mådde hur piss som helst men sen dess har det gått litelite uppåt och idag har jag varit rätt pigg, tro det eller ej!

sen kom min glädjedödare till mamma och sa att jag ändå kanske inte fick ta ledigt för mina lärare.


men sydafrika.
jag ska dit.

2007-05-08 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback