Och vilket äventyr sen...

Sisådärja. Efter 20 timmars resa är jag här framför mitt skrivbord på Borgen igen, hemma och vid liv. Men det är nog som indianerna säger, att man inte borde flyga, för då stannar en del av själen kvar på platsen man flög ifrån, för precis så känns det nu. Hjärtat har stannat kvar i Sydafrika, och vad har jag i Edsbyn att göra? Herrejettsanes. Även om en riktig dusch och lite jordgubbar satt fint. Men tack fina fina bästa gruppen. Tack tack tack. En riktig uppdatering lär väl kanske komma någon gång, men jag tror inte att någon skulle förstå ändå, jag tror inte det är möjligt. Just nu känns det inte alls roligt att vara hemma.

Och det är sommarlov om 12 dagar!?

Kommentarer
Postat av: josefin

jag saknar dig kajsis.
och det har bara gått nåra timmar! gosh.
och ja, hjärtat stannade kvar i sydafrika.

2007-05-27 @ 19:45:56
Postat av: Ida

Jag försöker förgäves intala mig själv att det är helt okej att vara hemma. Tittar på bilderna. Gråter lite. Vräker ur mig ord som ändå inte kan beskriva något. Sydafrika, Sydafrika. Jag vill åka hem, Kajsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback