Pantburkar och paradoxer

Trevlig helg + trevlig Valborg indeeed! Gårdagen mindre trevlig dock, med allt för ofräscha inlsag för att nämnas här. För tillfället brinner det i knutarna vad det gäller många saker, men jag är inte den som är den, jag är den andra, så att säga. Bloggen har fått nytt utseende (bättre sent än aldrig nånsin) och mitt hår likaså. Är mest nöjd med bloggen dock. Och jag, sara & erika tjänade 350 spänn på burkpantning idag som går straight to afrikakassan, pra. Gick och solade nyss och jag ser ut som ett stort smuts, haha. I övrigt? Inte mycket. Jag & Emma firar jubileum i helgen, men vad för jubileum är det bäst jag håller tyst om, annars tror "folk" att "man" är lite "säregen".

Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: jossis

DIN BLOGG MATCHAR SJ-REKLAMEN! HELT OCH FULLSTÄNDIGT!
nu byttte den till orange, men den gröna var EXAKT samma grön.

var bara tvungen att göra dig uppmärksam på det. fast du kanske redan visste?

2007-05-03 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback