Runaway train

Har sammanlagt haft 3 timmars skola på lika många dagar, och det är A-okey. Idag var dock jobbigaste när jag skulle hålla mitt tal om resan. Jag har försökt distansera mig så mycket som möjligt sen vi kom hem. Inte läsa dagbok, inte titta på bilder och försöka att inte tänka på det. Men när jag satt där var det såklart oundvikligt och jag hoppas att det inte syntes hur händerna skakade och jag hoppas det inte hördes att gråten stockade sig i halsen och jag hoppas att ingen hörde hur hjärtat löpte amok bakom bröstbenet. Fast kanske var det helt okej ändå?
"Det mest gripande tal jag hört under mina lärarår"

Och min kusin var snyggast på balen. Utifall någon missade det.

Kommentarer
Postat av: Anna

I'm so proud of you

2007-05-31 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback