Saker som piggar upp mig klockan 07.19 en fredagsmorgon

Arvika-minne:
Nörden i Detektivbyrån: Vet ni varför jag har de här på mig? Det är för jag tycker det är så jäkla GÖTT att va nörd! Jag har nog förresten mest synfel av alla här inne....-5,25!
Publik:  Whooooooo!
Anna: Hur mycket har du?
Jag: -6.75....
Anna: Haha, hur mycket behöver man för att vara blind?
Kajsa: ...-20.0

Assocciationsleken:

Ida: Träd
Jag: En
Ida: Ek
Jag: Björk
Ida: Skifs

Mail från moster:

FW: VB: Vi Tjejer är fulla hela veckan‏
Vi Tjejer är fulla hela veckan:
MÅNDAG-ONSDAG
är vi praktfulla.
TORSDAG
är vi förväntansfulla.
FREDAG
är vi beautyfulla.
LÖRDAG
är vi skitfulla och
SÖNDAG
är vi förhoppningvis ångerfulla.
Send denna mail vidare till de härliga tjejer du känner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var iofs på P&L, men ändå lite fint sådär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback