Skulle INTE banga!

Charlotte är bäst! Come with me to Helsiniki! Charlotte har i skrivande stund den omtalade champagne-dräkten på sig inkl. en romersk kriogarhatt med rött fluff. Hon försöker även i skirvande stund fånga ostbollar (cheeeeeeeezeballs) med munnen. Anna hittade just hennes p&l-brillor. Var i sthlm idag och träffade Miriam och vi bondade med en random italiensk afrikan. "Ååååkej!". Önskar jag kunde lägga upp den bild på dem här, jag önskar VERLKLIGEN, men det går inte. Nu lyssnar vi på "Money cash hoes" och Charlie visar en bild på sin häst. Lisa tappade inte granar igår. jag är faktidsklt fett besviken, det ä'r jag. Hora. Din mamma var härlig ikväll, hälsar Anna. Så sug på den du.

Charlie: Do you know what the difference is between your mom and my homework?
Jag: Nej?
Charlie: I don't want to do my homewotrk.

Anna: Vet du vad skillnmden mellan ET och en invandrare är?
Jag: Nää..
Anna: ET har en egen cykel!

Monika och Gök hittade min cykel i ån idag. Den som tog den och slängde är dum i huvudet, jag hatar den jävla idiot som gjorde det. Dú kan lika gärna gå och dö. Jag hatar dig mer än vad smarta människor hatar Hitler.

Pussheeeeeeeeeej. Vinvinvnvinvinvinvinvinvin. Dan. Dagen.

Kommentarer
Postat av: josefin

lisa tappade många granar på förferren!

2007-11-10 @ 21:26:56
Postat av: Lisssa

Jag tappade ju en gran! Herregud vad begär du av mig kvinna?? Annas pappa var nice igår han med. Mmm, vinäckel.

2007-11-11 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback