In och ut och djupa andetag och räkna till tio och helvete

Dagens absolut roligaste: jag har fått stresseksem! Det är asroligt, idag blossade min rygg och mina armar upp som bara fan och det kliade verkligen överallt, hur mycket jag än kliade tillbaka ville det inte sluta. Känns lite som det glöder på de ställen det kliar. Sen får jag ont bakom bröstbenet och får svårt att andas några sekunder och sen sätter jag mig och pluggar och ju mer plugg som försvinner desto mindre tänker jag på det där andra. Den där kroppen är bra fiffig ändå.

Den här veckan blir: körkortsprov, plugga, kuvert-ihopsättning, delvis boende hos Emma, plugga, Sundsvall, fika, plugga, hårcuttning, en riktig jäkla städning, artikel-skrivning, plugga, utflyttningsfest, fixa The Cure-biljetter, plugga.

Shit vad det kliar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte friskt, darl. Bli ingen jävla arab nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback