IP2A pluggigaste klassen på skolan

Jag har inte vågat köra bil sedan jag crashade in i garageporten i maj. Tur att jag har Emelie på min sida, vi är världens bästa car-crashers. Idag fixades The Cure-biljetterna också. Miriam har lagt upp en strategi för köandet, vi måste fixa: ett tält, ved, knark, tändvätska och jättemånga tjocka tröjor. Köandet sker ju då nämligen den nionde februari. Det kan bli intressant. Måste lära mig tyska, måste göra mig förstådd (det har egentligen inte med något alls att göra, typ)

Och här försöker man börja sitt nya liv och så kommer en ballerinakaka och hoppar upp i min hand. Vafaaaaan. Ballerina, get out of my way, stick, vill inte. Ah well, stoppar den i munnen så länge.

"LOOOOOOOONDOOOOOOOOOON"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha. när ska du skaffa facebook då din heting?

2007-10-03 @ 07:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback