Nice guys finish last!

Sitter hos min granne och tillika greksmekare fröken Hallstensson och dricker juice och lyssnar på hennes bra-a musik. Jag försöker börja sticka en mössa och klagar på hur åsidosatt jag känner mig och hon visar bilder hon tagit på sig själv när hon åkt tåg. "Jag tog bilder sådär glad, ledsen, arg, och så." Hon är allt bra söt hon. Det känns skönt att sitta vid en dator som fungerar. Som inte tar 1 minut på sig för att göra en sidvisning. Monika beställde en widescreen-skärm idag, förstår verkligen inte varför. Jag och Emm ska sova över lekdagen imorgon, vi vägrar bli förkyldare och dessutom kanske vi inte orkar. Kanske att jag borde packa upp min resväska istället. Kanske att jag köpte två kilo choklad dagen innan vi åkte hem från Tyskland för att göra av med pengar och kanske jag bör slå in det det innan jag äter upp det. Två dagar i rad nu har jag gått utomhus för att göra diverse saker och kommit på mig själv med att jag inte har någon bh på mig. Jag har tvättat håret en gång på 12 dagar. Detta är, från mitt håll, ett tecken på dålig stil och äckelhet, men jag klagar inte, så illa är det inte. Nu när jag får chansen har jag verkligen ingenting viktigt att skriva, men hey, vi lyssnar på "I wanna hold your hand" med Beatles och Emma sjunger för sig själv och snurrar och skrattar i sin snurrstol och nu ska jag sno lite coop extra-juice av henne. Inte så mycket mer som är viktigt i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback