Självbevarelsedrift

Hatar korthåriga människor, avundsjuk. Går och pillar i det centimeterkorta på sidan för mycket vill ha mer som ger mersmak. En vacker dag kommer jag kliva in på en frisersalong och vänligen men bestämt be frisören/frisörskan att "raka av mig skiten". Sicken befrielse det kommer bli.

5 timmar/natt på vardgarna har blivit MYCKET sömn. Kvinnan, Konceptet, Kanonisationen ringde nyss och jag bjöd typ in mig själv att sova där och det fick jag = en mycket bra grej.

Nu ska jag grina lite. Sen ska jag gå ut i köket och vrida upp kaffemaskinen på extra extra starkt. Sen ska jag bitchslapa mig på kinderna, vrida upp Mr.Wonder på extra extra högt, tänka positiva tankar, plugga livet ur mig och sedan vänta på bättre tider.

Kommentarer
Postat av: josefin

i know you love me! och du ska INTE raka av dig håret innan jag gör det!!! (Framtiden?????)

2007-10-09 @ 08:55:26
Postat av: Anonym

åh honey, kom
till uppsala
snart så ska vi vara nyktra en stund. okej hejdå, PUSS från charrlotte

2007-10-09 @ 19:52:08
Postat av: Anonym

åh honey, kom
till uppsala
snart så ska vi vara nyktra en stund. okej hejdå, PUSS från charrlotte

2007-10-09 @ 19:52:19
Postat av: Anonym

vad poetiskt och vad många inlägg det blev :(

2007-10-10 @ 12:11:59
Postat av: josefin

JAG SAKNAR DIG!!!!
varannan mening jag har uttalat denna vecka har varit "jag saknar kajsa"

mkgnao på dig bruschan

Framtiden??????

2007-10-18 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback