Smärt smärta

Och nattens roligaste scenario är som följer. Jag kunde inte somna igår och tar således upp telefonen för att kolla vad klockan var. Ligger på mage och stödjer mig på axlarna och öppnar upp den. I samma stund utstöter Ida ett slags "buuu" och jag ser framför mig hur läskig hon ser ut och börjar skrika och kastar mig ur sängen. Tilläggas bör att jag har överröliga axlar som gör att jag delvis kan "knäcka" dem och flytta axelkulan (?). Men denna gång hoppar axeln verkligen ur led och efter en stund tillbaks igen och jag ligger där mitt i natten på golvet och skriker av skratt och smärta och känner hur känseln sakta men säkert försvinner i fingrarna. Det var så ofattbart roligt. Det gör så jäkla ont.

Kommentarer
Postat av: emma-pemma

HAHAHA. Hur är det med axeln?

2007-10-05 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback