Act like you can't tell who made this

image80

Har aldrig känt mig så 17 år som igår. Min taggade co-carcrasher med drinkglasögon i högsta hugg fyllde myndig och själv satt jag med vattenpipa och folköl och visste att sista bussen skulle gå snart. Fast inte själv för det var ju halvt knökfullt, men själv med att vara 17. Jag hoppas pinglan hade galet roligt för den där dagen har hon tjajat om sedan den 23 september 2006.  Aldrig heller känt mig så dum som när jag tänkte att jag "bara ska vila ögonen en sväng" och vaknar upp vid bussgaraget. Det var fan inte fint, inte ett av mina brightest moments.

Idag satt jag och världens ambitiösaste kvinna kvar och pluggade någon timme. Sedan gick jag hem för att - plugga! Det ska nu firas med ziggy-lurar med Bright eyes i öronen, gummistövlar på fötterna och en lov runt kvarteret. Och jag älskar ordet "fantastiskt". Allra mest älskar jag det när det rubriceras någonting som min hjärna och mina fingertoppar lyckats frambringa. Jag är inte så dum som jag ser ut. Dock snyggare än jag ser ut.

Wizard Lizard chillade på festivalen i Borlänge i somras. Den ödlan har vart med om mer än de flesta ödlor, vågar jag säga. Hoppas kunna sova inatt, det vore kanske bra, fast rätt o-troligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du och Martina syntes på "Sex med Victor" på ettan i onsdags, från Peace & Love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback