But the Lord himself would blush


image73

Det var en fin helg, det var det. Jag älskar att vara ensam och ta hand om mig själv för det är det jag gör bäst. Anyhow. Hookade upp med Emelie och hennes vänner i fredags och vi hamnade efter en stund på Tranan och det var ju najs vafan, jag ska sluta klaga. Tidigt på lördagsmorgon när jag hoppar av 100:an inser jag att cykeln, min fina gamla pärla som var det enda jag ärvde efter farfar, blivit snodd (dock hittade jag den typ 20 timmar senare slängd i ett dike). Cykelmarodörer, ni kan fara åt helvete och stanna där! På kvällen hängde jag med Stina och hennes friends (jag har ju inga kompisar så jag får hänga med andras istället!) och FUCK, jag SKÄMDE UT MIG, men det gör ju inget. Hela jag är ju mer eller mindre ett skämt! Lika bra jag säger det rätt ut så att ni vet att när ni skrattar åt mig så skrattar ni egentligen med mig.

Idag inkasserade jag 250 kalla skattefritt medans ni suttit på era rumpor och gottat er i att det varit söndag. Något jag borde ta itu med är väl att plugga men jag skiter faktiskt i vilket nu. Jag får inte ens åNghÄzt längre, det rör mig inte det minsta i ryggen. Ronnie Sandahl blev min hero när han sade att han aldrig öppnat sina gymnasiebetyg eftersom han inte vill att de ska påverka hans gymnasieval. Umgicks med beybs ikväll och vi hoppade bland annat runt och sjöng om Pippi Långstrump (det roligaste nu var att jag skrev "Långström" istället för "Långstrump" första gången. Långström. Vafasiken?) och satt i backen och pratade skit.

Och sorry Ida, men nu såg jag att du lämnat en bit choklad här och nu tänker jag faktiskt äta upp den. Love you!

Kommentarer
Postat av: IdaPida

Jag sa ju att du fick äta den, eftersom du inte äter mina chips! Pössis

2007-09-10 @ 16:21:02
Postat av: Itakeiteverywhere

Inte anywhere Kajsa, evreywhere ;) Btw så upprepade jag stötandet mot de slitna kulorna. Peace :D

2007-09-11 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback