'Cause your friends don't dance and if they don't dance, well, they ain't no friends of mine

Jag har världens bästa låt som ringsignal på mobilen. Det är låten som osar sommar-07, Safety dance med Man without hats. Världens kanske bästa låt, shit vad glad jag blir av den. Den skulle nog kunna sprida lycka på en begravning till och med. Och de ringde igår igen, jag sa "ja". Jag är ett litet reklamluder. Och den här dagen har varit skit, skit, skit trots att jag har fina människor runt omkring mig som får mig att skratta och allt det där. Trots att jag köpte en väska och en svinbra film. Så lyssnar jag på radio i bilen på väg hem och vilken låt spelas om inte världens bästa ringsignal? Och sen var allt fröjd och frid igen. Jetzt solle ich Fussball mit meine Freund spielen. Hmm. Bäst att börja öva för snart kommer ju våra tyska vänner (?) hit. Sen Idol med min bästis och min nyblivna edsbybo. PÖSSHÄÄÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback