"Tramp tramp", you tramp

image72image72


Nu börjar jag lessna ur snart, det här håller inte. Klockan halv elva tänkte jag för första gången att 'kanske man borde bli lite trött snart så man hinner sova jättejättelänge', men TJI FICK JAG! Om fyra timmar ska jag vakna, det känns inte okej. Läser igenom gårdagens kommentarer på PK-texten och jag blir rasande och ledsen när jag tänker på hur dumma vissa människor är. Dumma i huvudet. Alla människor har rätt till en åsikt, javafan, men alla som inte tycker som jag tycker fel, det ÄR ju så! Nog för att jag är väldigt lätt att påverka men jag är rättshaverist och alla andra har fel, fel, fel! Och det var visst en snubbe som överlevde när han kastade sig ut ifrån det brinnande World Trade Center, det är snart 6 år sedan, och det känns på ett sätt som att jag står på en fönsterkarm och velar om jag långsamt borde brinna inne eller om jag istället ska kasta mig ut och hoppas på det bästa även om chansen är försvinnande liten att det inte skiter sig.

Jag har skavsår på sex olika ställen på vardera fot och jag kommer aldrig lära mig att skriva dikter, tacka för det. Insåg just att jag är en av de tråkigaste jag vet. Alltså, vad har sövande effekt? Jag har ikväll/natt testat att: riva ut hälften av alla klänningar i garderoben, dricka (grönt) té, ta en promenad, titta på en tråkig film, dricka varm mjölk, lyssna på lugn musik, rita och peta i mig piller som ska motverka "lindrig oro och tillfälliga insomningsbesvär" som bara är ett stort skämt (ha, ha....ha). Somnar jag om jag sätter igång Disco Pigs nu? Disco Pigs=grinar=blir trött=somnar?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ringer dig ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback