Well...like........yeah!

I Stockholm. Satt upp och titade på Little miss sunshine till tidig morgon, bakade chokladbollar och planderade stategi inför biljetterbokandet och köandet till The Cure. Lars Winnerbäck ha spelats nästan oavbrutet sedan jag kom hit men nu ko Miriam ut ur duschen och knäppte igång Stereo Total. Snart ska vi gå och shoppa dierse grejer, sen kanske fika och ikväll ska vi till Josse för middag (kanske ett glas vin?) och nya Beck-filmen. Det regnar som faan ute, men jag är glad ändå. Jag ska få låna en av Miriams vackra klänningar till ikväll, wha.

Och imorgon får jag träffa Emma. Herreminje vad jag saknat henne, tänker på henne massor, baby. Och allt är lite konstigt...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stämmer bra det ;)

2007-09-30 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback