And you were playing so fine, scooping up the soul of the wine

Om någon som har matte C-E som läser detta skulle vilja ta kontakt med mig vore det snällt, för jag har en ekvation som inte går ihop. Den lyder: sömn, träning, umgås med familj & släkt, fixa pengar till Solidaritetsveckan, ägna tid åt det egna skrivandet, starta en fadderverksamhet d.v.s projektarbete, plugga körkortsteori, umgås med vänner här hemma, övningsköra, umgås med vänner där borta, extrajobb, slutföra stora, stora samhällsarbetet, äta rätt, få så bra betyg som möjligt i 7 andra kurser, fixa pengar till Sydafrikaresa plus att inte försöka se ful ut.

Så sätter man samtliga 5 930 låtar i musikmappen på shuffle, och vilken låt kommer upp? The Funeral med Band of Horses. Va kul. Är det här också ett skämt? Men varför låter jag så himla bitter, jag är ju GLAD nu! Ännu gladare om 52 dagar då jag sitter med lilla klassen på bryggan och dricker champagne och äter cupcakes i solnedgången, för då börjar sommaren på riktigt. Snart sa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och tidigare än så sitter du på en annan brygga med mig och dricker något lite mindre fancy men mer alkoholhaltigt än champagne med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback