Den här om engelska pojkvaskrar

Ska sätta mig och titta på Billy Elliot nu för att jag inte orkar byta till mysbyxor och gå och lägga mig, och så slår det mig att sheit, Jamie Bell som spelar Billy var ju redigt söt där kring -00. Och jag menar, det är inte som att sådant här inte hänt förut., fula engelska barnskådespelare som blir snygga. Jag menar, Nicholas Hoult, Cillian Murphy (irländare, men whatever), Daniel Radcliffe (okej, där gick gränsen, men WHATEVER). Det jag syftar på är...tänk vad några år kan göra. England vore väl nå't ändå? Nog för att all musik kanske inte är bra och nog för att de flesta människorna kanske inte är smokin' hot, men ändå. Och bilden. Sheit. Eller ooooooh......myyyyyyy.....GOOOOOOOOOOOOD (in the Janice-kid of way). Wanna do the Miroki-catlicking-pose on him.

image121

Kommentarer
Postat av: Anna

Storbritannien är nog fan det överlag bästa musiklandet.
Och jag och Ellen har diskuterat det där när vi planerat vår Londonresa (som kommer bli av NÅN gång!). Antingen är killarna där Face Hunter-snygga, eller så har de fotbollströja och dricker för mycket öl. Man får hoppas att man hittar de förstnämnda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback