Gertrud Palema

Har kommit på ett nytt tidsfördriv när jag står och jobbar och det är lugnt: läsa Travronden. På ett sätt är det väl ens plikt att ta upp de gamla travkunskaperna, tror inte att XXX antal timmar på travbanor som barn och några Dagens Dubbel här och där kan ses som kunskaper ens. Och det slog mig på riktigt det jag tänkt förut: namn på travhästar är helt sjuka. Jag tänkte ge några av de bästa och sjukaste jag hittade efter att ha skummat igenom Trav & galopp-ronden. Och mind you: det är inte några värdelösa porrfilmsnamn eller så vi snacka nu. Det är HÄSTAR.

Thairack
Majgreven
Mister Go Go
Gumgirl M.C
Bodbäckslena
Hi Life
Varulv Hornline
Magic Cashflow
Likable Hörda
Lajos Ufo
Iggy Pop
Another chill
Zlatan Bob
Rutger Raket
Dunder Åke
Webcam H. Limburgia
Kaviar
Super Du Mä
Shopping Centre
Enjoy Ribb
Ingegärd All Over
Guan Tanamo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback