Sådana människor är inte att lita på, inte heller musiker

Det blev ett bra lov. Jobb även på lördagen och sedan blev det kväll också kanske såg man Bengt Alsterlind på MaX och kanske hittade man en blå nunna vid en parkbänk och kanske träffade man gamla IB-peeps, och kanske insåg man att människor över 40 aldrig borde dricka. Alltså, två glas vin, inte alls mer. Aldrig. Någonsin. Broschyrerna till projektet är färdiga, snart måste ordet spridas om "Vår Plats", det blir grejer. 

Underskattade saker jag åter igen upptäckt under påsklovet: sova bort eftermiddagar, kalkon, promenera genom byn och inte utanför, Erykah Badu feat Queen Latifah, Angie Stone, Bahamadia - Love of my life worldwide, Coca cola Zero, Shotter's nation, Amy Whinehouse hår (okej, svårt att missa, men det är fan hett ändå), Velvet Underground, köra bil, alkohol (inte samtidigt som föregående),  Erikshjälpen, Bloc Party, the Virgin Suicides, sömn, kosttillskott, vaniljté, Scrubs och LP:n med the Friends of Distinction.

Saker som blivit lite för försummade under lovet: vänner, kaffe, plugg och skratt.

Och avslutningsvis så vill jag bara säga att jag H-A-T-A-R Aftonbladet för att de satt Plus-tjänst för att kunna läsa deras kolumnister på internet. Tack, TACK! Kul att jag kommer få ett litet hell med att skriva Svenska B-talet nu. KUL!

image119
Utanför fönstret, halv sju på kvällen, GRÖNT! Nästan så man kan grina av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback