She's far too good looking for doing the cooking

Stockholm i helgen var bra fastän jag kanske var lite för opepp. Minns inte riktigt vad vi gjorde men det var la mys. Finaste var att sitta på tårtan i Hammarby sjöstad i munkjacka utan att frysa. Fotorunda, filmassistent, filmkväll med peeps, yoghurtglass på gräsmattan vid Nytorget med Miriam och Marie. Åkte SJ-tåg för första gången på aslänge, gud, som jag tröttnat på Upptåget. Vet inte vad som händer på Valborg riktigt men det lär visa sig. Övningskört t&f Bollnäs, första körlektionen snart - kommer dö. Tror jag måste sluta analysera mig själv, man mår fan inte bra av det </emo>. Just nu sitter jag och inväntar religionen och skriver om rasism på samhällen. Nationellt prov 3/8 idag, det kommer nog gå finne. Läser igenom Sydafrika-delen och insett att jag benämnt de som drabbades under apartheid och fick arbeta i koncentrationsläger för "svart arbetskraft". Jag tyckte iallafall att det var askul.

Kommentarer
Postat av: josefin

svart arbetskraft, hahahahahhahahahahaah, vadå, rasism vad är det?

hahahah. det var askul. hah.

2008-04-28 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback