The best a man can get!

Och appropå Coca Cola Zero, det är ju ett helt fenomen bara det! Jag har hört folk fråga, men varför gör Coca cola ÄNNU en dryck med typ inga kalorier alls, det finns ju redan Coca cola light? Gosh. Jag kan ju ta den här reklamfilmen som ett fint litet exempeln. Det KAN ju vara så att killar tidigare inte drack light då det anses som "tjejigt" eller "fjantigt" (enligt många samma sak, men whatev.) så därför skapades en MANLIG version av light! Coke 2.MAN! Det SKULLE ju kunna vara så att hela grejen kring den bara är marknadsförd för att locka till sig män, men jag vet inte. En kille vars brud vill fortsätta vara KK efter att de gjort slut, en snubbe som hoppar fallskärm utan just fallskärm, "A man's life as it should be", "What about a girlfriend with no 5-year-plan? Or bras with no fumbling?"

 Men som sagt, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback