The Eureka Zone

Bror skickade denna länk till mig idag: http://www.professorsolomon.com/lobookpage.html . Och även om jag BÖR ta den som en pik så tar jag den som en MÖJLIGHET! Det är alltså nu jag ska få rätsida på livet och inte spendera x antal timmar av det på att leta saker jag tappat bort. Har egentligen inte tid att läsa boken nu, men jag kommer tjäna in så mycket tid i längden att det blir värt det. Nu sa.

Imorgon blir det gå i några decimeter snö, sedan skola, sedan fixa broschyrer, sedan jobb och sedan blev daten med Emelie och Moa inställd, så kanske...heeeeh. Dagens tack till Barn- och utdelningschefen på kommunen, Solveig Landar, tack tack tack, 'öcke fruntimmer', som morfar kanske inte hade sagt. Guten nacht (uppåt), und schlafe gut nu (neråt).

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahaha åh, jag kommer aldrig kunna prata tyska mer. kommer itne kunna prata alls för jag bara tänker på det där.

OCH JAG SKA CUTTA DIG OM DET VAR DU SOM PÅMINDE MIG OM REAGERA-LÅTEN, har den på hjärnan.

2008-04-10 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback