Det ar tur att den har bloggen fyller intelligenskvoten i intranatet

Nu \r jag i Sverige, 'ven om man inte kan tro det p[ det har gudsf;rg'tna tangentbordet, faan ocks[. Semestern var ju bra nog j\kla v'lbeh;vlig *bra att jag skriver sa mycket med ['; *a, a, o( nar de inte fungerar, IQpoang dar! Naja, roligaste var halv fyra inatt nar vi gatt over akrar och skit eftersom taxin korde oss fel halv fyra pa morgonen och bror har mobilen avstangd. Ja, det var kul nar man bara har munkjacka och tygskor. Men det loooser sig. Har handlat alla julklappar utom typ till tva pers idag och kontot svider med Ghandi inom mig ar happiii! Imorgon ska jag pa nagon slags supporterresa med Red Farmers, halvt om halvt frivilligt dock. Men det blir sakert skoj. Lite konstigt omstallning att det ar jul om typ fyra dagar nar man lag i en solstol och drack Cuba Libre och laste bra bocker och sprang och doppade sig i Atlanten da och da, for sanar som for nagra ynka timmar sedan. Men Sverige ar soft, har behover man inte handla grejer for narga hundra spann bara for att fa igen sin kamera som nagat sar (inte jag, tro det or not) glomt i en acklig butik. Och en minichirreparre kostar inte en tia, och en tunna med 50 liter hembrand sprit kostar inte typ 2000 spann. For det ar ju...bra!

Jag har lite daligt med pengar och har bara fatt de sms som skickades fran den 18e och framat, men PUSS PA ER! Nu har vi kakat nudlar och ska dricka julmust som ett sadant dar javla par, USCH. Men sadant dar vet jag ju ingenting om, tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Anna

Justja, Stockholm i helgen var det ja. Date på måndag kväll? Ja?

Postat av: kajsa

JA!

2008-12-20 @ 01:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback