Have yourself a merry little Christmas

Ich sitze jetzt im Keller und hört viele gut Weihnachts-musik, und für Fruhstück habe ich ein Tasse Kaffe getrunken. Enough with the German for now, och också engelska. Jag sitter och lyssnar på en massa gammal julmusik, typ Elvis, Ella Fitzgerald, Dean Martin och Johnny Cash (d.v.s alla de där låtarna som är i typ alla filmer). Det är typiskt julen att man blir så sugen på att titta på sådana där mysiga, som kanske egentligen är r'ätt värdelösa, filmer, typ Notting Hill, Ensamma hemma 2 och Love actually.

Och en massa gamla barnfilmer också. På tal om det, hittade en bild igår på ett barnprogram jag brukade titta på men kan inte för mitt liv komma på vad det heter eller vad det handlade om. Hilfen bitte?


Har för mig att jag alltid brukade titta på det när jag var i Knåda, minns speciellt hon blåa i mitten men the fucked up horns. Nåja, helgen var min första helvita (sånär som på ett glas vin) på väldigt länge och idag är min sista chans att ta igen allting som jag ligger efter i, imorgon ska det vara inlämnat. Om jag lyckas? Säger som Mange Schmidt; det drar vi lott om.

But root for me, bitches, ROOT FOR ME!

Kommentarer
Postat av: lisa

men gud! jag känner igen det med!!! gaaaah. kan.inte.komma.på.namnet/handlingen. jag minns den där oranga till höger mest.

2008-12-07 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback