HORA (mest för att en av mina rubriker ska fånga lite uppmärksamhet någon jävla gång)

Ja jävlar, det enda jag lyssnat på idag är Madonna och Cyndi Lauper, de é la gött. Jullovet är precis så segt som det borde vara, eller borde och borde, fan vet jag om det, men lugna er. Idag var jag till Bollnäs och hittade finaste tischan och fulaste örhängena, men vad gör man inte? På lovet har jag mysfikat med två av mina vänner, besökt Folkan och Bonden med några andra vänner, skämt ut vänner och ovänner, lekt lite med några kusiner, ätit hårdbrödmackor och varit ganska sur av någon anledning. Mer glad än sur såklarre, men mer sur än vad jag brukar vara, det blir fan inte någon glad av, jag har dock bättrat mig nu. Igår var jag till Anna och åt kladdis och imorgon kanske jag ska simma och idag var bl.a jag och Ica upp på Borgen och åt upp all mat och nu ska jag läsa, det är soft helt enkelt!

Det känns även bra att mitt vokabulär och min förmåga att uttrycka mig är så pass hög i den här bloggen, och över huvud taget, ja, VERKLIGEN! Mest! Bra bara att jag tänker så jävla mycket smart för det mesta nu, mer än någonsin faktiskt, men jag orkar aldrig skrive ner't. Just idag har jag funderat lite på varför människor är svarta/gula/etc., varför man blir röksugen, varför tjejer när de är barn generellt sett ALLTID umgås två och två och knappt kan umgås i gäng utan att de ska börja tjaffsas (jävla tjejer, ni anar inte hur många gånger jag i livet önskat att jag blivit kille istället...miljoner säkert), och nu funderar jag på varför folk tycker det är en skillnad på att ha sex med en hora och få massage. Du går till någon som (förutsätter jag) frivilligt ger dig njutning och du betalar när du är klar men istället för att någon knådar dina lår får du en kuk i dig/stoppar in kuken eller hur man nu njuter, det är ju trots allt väldigt olika inte sant? Det måste vara det där med att horor inte kan vara fackanställda på samma sätt! Ja! Så måste det vara!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback