I keep my dick hanging out of my pants so I can point out what I want

Jag har fått någon slags halvdan matförgiftning lagom till jul, det är prima skinka (mer julen än jag). Ligger efter som bara den i julklappsinslagningen men idag skrev jag klart Clabbes rim, det handlade typ om Babben Larsson och glutenfri pasta, men rim som rim precis på samma sätt som fitta som fitta. Fin grej i lördags när man ramlade från puben halv fyra på natten var att ett hotellrum stod och väntade på en några hundra meter bort. Bortabandy på söndag vilket bidrog en smula till den kompletterande förkylningen, I guess. Stajnalajnd fyllde 20 år idag, det är crazy. Min klä sig till rysshora/göra webcamfilmer/leka elak katt/prata skit om allt och alla-kusin är vuxen fo' real.

Hoppas jag kommer orka med allt de närmaste dagarna; jobb, träffa folk, äta massvis, fest, etc. Fast allt är ju riktigt kul, så det borde ju gå? Lena med personal önskade god jul i Voxnadalsnytt så jag antar att jag inte behöver skriva det här, typ. Kurerar mig ikväll med fil, clementiner, DV med medföljande SATC-filmen, gamla South Park-avsnitt samt kramas. Jag har gått från man till kvinna på alldeles för kort tid, märker jag på sista meningen. Ge mig en bössa, Fibban med medföljande Långt ner i halsen 3, starköl, en rå älg och en rulle snus så ska vi se på fasen att det blir en häli jul. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback