"Men gud vad jävla puttinuttigt det blev nu då..."

Jag har alltid varit emot förhållanden. Jag har nog varit den mest anti-förhållande...på länge, ni som känner mig vet. Men på midsommardagen sprang jag fram till en kille jag inte kände och vrålade att han var enda anledningen till varför jag inte handlade på Konsum. Det var dagen efter jag fyllt 18 och jag bjöd på vin eftersom jag är helt värdelös på att dansa. Det gick några veckor och någonting var annorlunda, vilken SINNES klyscha, men det var så, och vi började hänga. Typ idag har vi varit tillsammans i fyra månader och imorgon drar vi till Kap Verde i en vecka (nej, det är ingen jävla förlovningsresa, det är det största misstaget jag någonsin gjort). Och JA, vi kommer säkert göra slut när vi kommer hem och JA jag kommer fucking klösa ögonen ur honom, och JA det kommer regna hela tiden, men det känns på något sätt som att det är nice att det är honom jag åker med, det hade nog inte funkat med någon annan, inte som det är nu. En skäggig, sju år äldre ICA, ja jävlar, vem hade kunnat tro det? Hahaha!

Nej nog med slisk nu, imorgon drar jag och solar i en vecka sen blir det bandy-weekend i Uppsala/Stockholm.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åååwh, ni är ju det mest ogulligt gulliga par sedan Jay-Z och Beyoncé ungefär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback