No fucking j~vla stress

Jamen vadd+, 27 grader i luften och typ samma i vattnet och 1.5 meter hçga v+gor och g´i shorts hela dagen och dricka god çl och s+dºr mitt i december ºr vºl inte helt jºvla fel. Och nej, nagra tangenter vill inte fungera, stupid African tangentboard. Forsaljarna har ar varsta ever, men det gor val sadar mycket kanske. Hoppas det ar askallt i Sverige, kanns bra med tanke pa att jag spenderat fem timmar i en solstol idag. Och ingen stressar har, fucking tell me about it, nastan sa man langtar efter for fa timmar pa dagen igen.


Nejmen saknar mina kompisar, men....inget mer viktigt att skriva, whattevvah.

Take care, hors (ej att forvaxlas med horeri), PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahaha, "stupid african tangentboard". Högläste för Rahwa men hon uppskattade det inte lika mycket som jag :(



Iallafall: SAKNAR DIG OM HA DET BRA OCH DÖ INTE OCH HÄLSA ICA SÅ SES VI SNART!!!! (Även om du antagligen inte kommer läsa det här förrän du kommer hem).

Postat av: lisaa

Hahahaha, fick du mitt "It's a must" sms? I miss youuuuuu

2008-12-17 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback