En noshörning som heter Oliver och en elefant som heter Lina

Helgen blev ju inte alls som jag tänkt mig, verkligen inte. Missade tåg till Uppsala x 2 först och främst. Nu har det hänt två gånger att jag vaknar upp och inser att väckarklockan har ringt konstant i två timmar utan att jag vaknat. Försöker ta reda på om det är mig eller den det är fel på. Men det bidde bandyspelande med minikusinerna, reklam, spetsat té, webcamlekande (alltid!), filmkusinen, planer och öl-lunch hos farmor, med mera. Så helgen var väl inte helt bortkastad, I guees, och till veckan kommer vapendragaren hem, det känns bra. VÅREN ÄR HÄR! Som jag sa förra året också men som är värt att säga igen: I ÅR BLIR DET VÅR VÅR! JA!

Forget about labour,
it's time to wake the neighbours!
Let's make it happen, turn up the bass!
Where ever we go we will take over the place!

Let's make it happen, boy, it's in the air!
I'd sell my soul for this to last forever.

Shake, shake it, baby!
Shake it, baby!
They can't touch us tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback