If you were a wink, I'd be a nod

Det bestämdes redan igår att det här blir en bra dag, en skitbra till och med. Oustandning, som Mich sa. Och still going strong, för den här dagen ska bli bra. Trots att jag inte pluggat knappt något alls, trots att jag inte kommer till Uppsala förrän klockan tio ikväll, trots att alla maskiner trilskats med mig. För jag har otrolig musik och projektet är klart. "Kasst fall, asfalt", ligger brevid mig, häftad och allt och med mitt namn på. Dä känns rätt gött faktiskt! Och FoOP är bildat och klart och nu är det bara fina hårdgörat kvar. Inget ska förstöra den här dagen, ingen ska förstöra mitt humör, ingen mobil ska slarvas bort och ingen ska bli utskälld eller snäst åt, från och med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback