I'll find you out when you hit the ground

Min kusin är bäst, bääääääst, jag har inte bröstcancer och har fått en ny vårjacka, that's what's happening. Fick alldeles för mycket att lilla mamma igår equals dåligt samvete. Åkte till Emelie och hängde med henne, Moa och Jocke which was NÄJS! Åkte till Uppsala i eftermiddags och nu sitter jag i Flogsta och ska tag i matte B jättesnart. Finns japaner överallt här, det kryllar av dem! Flogsta är nog mellansveriges Chinatown (ja, jag vet, china=inte japaner men shut uuup!). Och på Flogsta-ICA:t kan man göra sin egen müsli. Jag svär, det är så äg! Det är quinoaflingor och det är boveteflingor och psylliumfrön och hela fadderullan, ska testa min ikväll. Pormenix nyss också och imorgon ska jag inte till Stockholm nåt tag. No further comments.


Kommentarer
Postat av: michelle

inte bröstcancer, bra där! vad var det då? förresten så är saldot på min telefon 0, därför jag inte svarat dig. Men jag tog mig aldrig så långt som till uppsala, tur att det kommer ett påsklov snart :)

2008-03-01 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback