Pretty dirty things

Vill inte börja räkna, okej?

I förrgår satt jag och tittade i telefonkatalogen. Av vilken anedlning vet jag inte, men jag tittade i den och förrut brukade jag läsa tågtidtabeller så det var väl något sån't, inte vet jag. Men så fastnar blicken plötsligt på något. "Heta Linjen". Var inte det någon hotine-service dit man kunde ringa för massa år sedan? Det var värsta rabalder över att ungdomar ringde dit och snackade sex med gamla snusktanter och snuskgubbar. Men det var mer än så, det var inte bara "Heta Linjen" som stod skrivet och det var inte bara "Heta Linjen Alfta/Edsbyn" utan det var så utstuderat som "Heta Linjen Alfta/Edsbyn Gay". Det finns med andra ord alltså en telefonlinje speciellt avsedd för alla bögar och flator i Ovanåker? Är inte det helt otroligt egentligen? Undrar just hur pass traffickerad den lär vara.

Och by the way: här är numret utifall någon är intresserad av lite dirty gaytalk med en skogsbosatt Ovanåkers-bög eller så: 0271-77 60 00

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahhaaa! OMG vad äg!

2008-02-29 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback