Siktar mot stjärnorna och når till trädtopparna

De senaste 88 timmarna har jag sovit 12. Väckarklockan biter verkligen inte längre, den blir som ett inslag i sömnen. Jag har upptäckt att låter man den ringa i tre minuter så slutar den ringa och börjar inte om igen förrän ett par minuter senare! Tack snälla någon för lovet, jag ska planera det så lite som möjligt. Men okej: Klämcheck (ordvitsen!) i Gävle, brudträff i Sandviken, matteplugg i Uppsala, häng i Stockholm, samhällsplugg hemma. OCH EN DEL ANNAT, OKEJ? Idag raderade jag även från min telefon en hel del nya och gamla sms som inte ska finnas kvar på grund av [anledning]. Ska ju inte förstöra lovet med en massa sånt här:

image109
En ånghäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback