Uppe i höjden

Jossan tyckte att jag skulle modeblogga och jag känner att det är min grej. Mode har alltid varit min grej känner jag faktiskt, I've always had a passion for fashion och jag tänder på trender och allt det. Vilket skämt. Jag har dock tänkt på en grej...vad tråkigt det måste vara att klä sig ungefär samtidigt jämt? På ungefär samma sätt? Fast ja, det rör väl inte mig i ryggen, så länge de är glada skiter jag i vilket. Hon ville även att jag skulle blogga om pluggfikan med Mich och Henk som inte blev någon pluggfika men som likväl blev en mysfika med koffeinskak, finne säger jag. Det är mycket just nu, men är det inte lite skönt också? Det är ju sol i vädret och förhoppningar i alla männskokroppen verkar det som, jag blir glad när andra är glada, sån't man blir glad av. Och om ett tag, senare, jävlar i min själ vad ännu gladare jag ska vara då.

Och ännu en sak som hände i helgen som var bra var att Amy gick vidare till Melodifestivalenfinalen. Det var ett lyckomoment där. Och även mitt hatobjekt i livet. "Världen håller på att gå under" konstaterade kusin och jag kan bara hålla med. I helgen kanske Uppsala och pratade med Anna nyss och vi försökte planera sommarens festival, är du på Charlie, om allt skulle klaffa?

Saïan Supa Crew varvas med Siouxsie & the Banshees som varvas med LCD Soundsystem i högtalarna och jag försöker skriva klart uppsatsen om prostitution. Och ibland blir man glad när vissa människor lägger näsan i blöt. Andra kan man ju skratta åt. Dagens finaste komplimang var denna: "Jag blir avundsjuk när någon i din klass kommenterar i din bilddagbok eftersom de får träffa dig varje dag!". SNAP! Och Puss.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart jag är på! Köper biljett idag. Blir bäst.

2008-02-13 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback